Svi imaju povijest – popis onoga što su postigli tijekom svoga postojanja. Mi našu vidimo kao mnoštvo priča koje su nas dovele do ovoga gdje smo sada i koje nam pokazuju smijer kojim trebamo ići dalje. Također, dovoljno dugo smo prisutni i svjesni da nije važno koliko dugo postojiš, već koliko si dobar – i da svi vole dobru priču. Evo nekoliko priča o nama:
Početak
Negdje 1908. je Marquius Mills Converse odlučio pokrenuti tvrtku za proizvodnju gumenih tenisica, zaobišavši tako kartel proizvođača gume koji je spriječavao većini kompanija mogućnost dogovora posla direktno sa maloprodajom. U to vrijeme hvalili smo se time koliko je kamiona izlazilo iz Converse tvornice u Maldenu, Massachusetts, koji su direktno dostavljali proizvode trgovinama u Bostonu. Ideja gospodina Conversea je upalila. I još važnije, opstala.
1908-1918
1913. Converse je publicirao katalog u kojem se nalazila slijedeća izjava: „Naša tvrtka osnovana je 1908. s punom vjerom da postoji ozbiljna potražnja od strane prodavača tenisica za tvrtkom koja prozvodi gumene tensice i koja bi bila dovoljno nezavisna da ne slijedi trag svih drugih kompanija u svemu što one rade.“ Pokazalo se da su ove riječi bile proročke. Kao brand namijenjen onima koji su dovoljno nezavisni da ne slijede druge, ova mlada tvrtka udružila se sa mladim sportom: košarkom. Također, Converse je proizvodio i gume. Ali košarkaške tenisice su postale primat.
1918-1928
Chuck Taylor se pridružio Converse Rubber kompaniji. Negdje u povijesti tvrtke izgubljena je informacija kako se to točno desilo, ali razlog zbog kojeg se desilo nije se izgubio: Chuck Taylor je volio košarku i ništa nije želio više osim proširiti vijest o novoj igri i prodaji tenisica namijenjenih za nju. U tom trenutku je predstavljena All Star tenisica, a odlikovala se karakterističnim potplatom sa dijamantskim uzrokom.
1928-1938
Do trenutka kada je posudio svoje ime tenisici za badminton 1935, Jack Purcell je osvoji pet uzastopnih kanadskih šampionata i bio proglašen šampionom svijeta u badmintonu. Jack Purcell tenisica utjelovljuje naslijeđe svoga imenjaka kao i duh njegovog sporta.
1938-1948
Drugi svjetski rat je Converse-u pružio jedinstvenu priliku. U fokusu Converse-ove proizvodnje našlo se puno proizvoda namijenjenih vojnicima koji su služili preko oceana. Bila je to široka paleta proizvoda od obuće, odjeće, čizama za pilote i vojnike, jakni sa kapuljačom pa do zaštitnih gumenih odjela i ogrtača.
1948-1958
Nastanak Rock & Roll-a. Bio je glasan, razvratan, pogan i sve ono što su govorili oni koji su ga se plašili. To je bio i pokret u potrazi za stilskim izričajem: pronašao se u kožnoj jakni, jeansu i visokoj tenisici. Zanimljivo je da se baš sa pojavom visoke tenisice paralelno desilo i rođenje : NBA-a.
1958-1968
Desetljeće promjena – za svakog. Rock & Roll i profesionalna košarka su odrasli (u starkama), a All Stars tenisice su se konačno pojavile u bojama. Legende su rođene tijekom burnih vremena – od zelenog i bijelog košarkaškog tima do britanske invazije, sa krovova do zelenih polja, Converse je bio prisutan svo to vrijeme.
1968-1978
Negdje oko 1974. All star tenisica je doživjela mali preobražaj. Od obrnute obojane kože sa velikom, upečatljivom zvijezdom sa strane, bila je napravljena za košarku – ali bilo je u njoj nešto drsko i živopisno što ju je učinilo neodoljivom generaciji rokera, skatera i buntovnika. A onda je oko ’76. stigla Pro Leather koja je postala favorit u trenutku kada je sportu bio potreban novi impuls.
1978-1988
Trenutni favorit na terenu, Weapon model postao je skoro obavezan prvi izbor profesionalnih sportaša, i srednjoškolskih i fakultetskih sportskih timova tijekom 1980-ih i ’90-ih. 1986. je Converse lansirao „Choose Your Weapon“ kampanju u kojoj su dva najveća sportska rivala nosila jednu od najpopularnijih sportskih tenisica. 20 godina kasnije naslijeđe Weapon modela – i njegovo mjesto u sportu i kulturi – nastavlja motivirati konkurenciju.
1988-1998
Prvo je došla Grandmama. To je bila velika stvar. Nakon toga, 1996, Converse je imao aduta u rukama sa košarkaškom tenisicom naziva All Star 2000. To je bio prvi pokušaj zamjene Chuck Taylor All Star tenisice u suvremenim natjecanjima, a najmanje miliun ljudi nije moglo odoljeti njenom šavu oko zgloba, crvenoj liniji na sredini potplata i ozbiljnom pristupu sportu.
1998-2008
Brand ulazi u drugo stoljeće svoga postojanja poštujući svoje naslijeđe da se na sve oko sebe gleda malo drugačije, voli ljude koji žele mijenjati svijet na bolje i u svojoj srži slavi duh pobune i originalnosti u košarci, Rock & Roll-u i na svim drugim mjestima gdje god ga možete pronaći .
I to vam je to – za sad… Najbolje priče su one koje se ne završavaju – one kojima nastavljate pridodavati nove priče – i sve to diveći se kreativnim, nesputanim, optimističnim, hrabrim načinima kojima se stvari razvijaju od onoga što su bile, do onoga što su sada, pa sve do onoga što će tek postati.