ŽENE MJENJAJU DEFINICJU RIJEČI ŽENA U NOVOJ CONVERSE KAMPANJI

Nova Converse kampanja nadovezuje se na prethodnu Sve Priče su Istinite, ovoga puta slaveći ženu i promovirajući moć ljubavi, snagu, jedinstvo i zajednicu. Nositelji kampanje su moćne, mlade žene: Millie Bobbi Brown, Stephanie Kurlov, Kin Iunkuan, Kasia Gola, Naomi Preizler.

Širom svijeta, djevojke i žene se opisuju prevazišlim, negdje i uvredljivim definicijama.

Mi želimo to promijeniti. Mi podržavamo napredak. Zbog toga, ovog proljeća predstavljamo novu kolekciju, simbolično nazvanu ‘’Love the Progress’’, čiji je cilj donijeti promjenu.

Time inspirirani, naši dizajneri su kreirali kolekciju tensica i garderobe. Tenisice imaju poseban dizajn u kombinaciji koraljnih boja, grafičkih printeva i jakim kampanjskim porukama ispisanim po đonovima tenisica. Model koji je nositelj kampanje je Chuck 70, koji je u osnovi izrađen od premium materijala: kožnog vanjskog dijela, uloška koji amortitizira stopalo pri hodanju i ojačanih šavova.

 

Kolekcija tenisica dolazi u dvije boje: koraljno crvena i crna, a od 19. veljače dostupna je u Converse dućanima u Zagrebu i Splitu.

Saznaj više na @conversehrvatska i @converse.RH

Objavljeno: 19 Feb 2019

Oznake:
Kategorija:

CONVERSE X MILEY CYRUS

CONVERSE X MILEY CYRUS

Converse i Miley Cyrus predstavljaju zajedničku suradnju na trećoj kolekciji odjeće, obuće i dodataka za blagdansku sezonu. Kao žena otvorena za sve mogućnosti, Converse i Miley su se udružili da ohrabre taj osjećaj neovisnosti i vlastite snage . Dok se …


Pročitaj više